Produsele sunt in ambalaj original, sigilat, al producatorului.

 Livrarea produselor se face prin intermediul curierului DPD sau Sameday Courier, in Bucuresti si in tara. In momentul in care predam coletul catre curier pentru livrare, va trimitem, prin SMS, toate detaliile transportului si anume: AWB si numele firmei de curierat pentru a putea urmari coletul si statusul acestuia pe site-ul firmei de curierat.


Disponibilitate

Livrarea produselor comandate se realizeaza in termen de 1-3 zile lucratoare (luni - vineri), incepand  cu data plasarii comenzii dumneavoastra. Daca din motive obiective (probleme tehnice sau indisponibilitate pe stoc) nu putem sa realizam comanda dvs., ne angajam sa va anuntam de indisponibilitatea temporara si de variante pentru a putea remedia problema. 

Pret transport

Pretul transportului prin curier rapid este de 18 lei, indiferent de zona tarii unde se face livrarea.

Pe masura ce adaugati produse in cos, daca costul total al produselor depasteste suma de 150 lei, puteti observa eliminarea costului de transport, in cosul de cumparaturi. 

Pentru colete mai grele de 10 kg, vi se va comunica in scris pe adresa de e-mail furnizata costul de transport, coletul urmand sa fie livrat doar in urma acordului dvs.

 

ATENTIE!!!

Pentru cosurile de cumparaturi cu valoare mai mare de 150 de lei, livrarea se efectueaza gratuit.

Livrare

Produsul comandat va fi livrat la adresa de livrare indicata de Client în termen de 1-3 zile lucratoare de la prelucrare*, daca nu este specificat altfel. Expedierea produselor se efectueaza in urmatoarea zi lucratoare dupa inregistrarea comenzii pe site. Exista situatii in care produsul comandat nu este pe stoc iar in aceste cazuri, in urma acordului telefonic sau scris al clientului, se propune o noua data de livrare de comun acord.

* comenzile pot fi prelucrate de luni pana vineri intre orele 9-16, cu exceptia sarbatorilor legale

In cazul sarbatorilor legale sau dificultatilor cauzate de fenomene meteorologice, este posibil sa apara intarzieri.

Produsul este predat clientului sau unei persoane terte care o va receptiona, va verifica starea coletului (nedeteriorat, sigilat) va plati si va confirma primirea produsului în numele clientului semnând documentele de livrare. Clientul are obligatia de a verifica pe loc continutul coletului pentru toate produsele fragile, conform recomandarii noastre inainte de expediere si conform documentelor de livrare, reclamatiile ulterioare predarii coletului de catre curier nu vor fi luate in considerare.

Edama Stil SRL va depune toate diligentele pentru a respecta termenele de livrare mentionate pe site. Totusi, nu putem fi considerati responsabili de eventuale intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert, de catre consumator sau de o cauza imprevizibila si insurmontabila precum cazul de forta majora. 


Clientul are dreptul de a returna produsul comandat in cazurile in care:
- produsul livrat in mod evident nu corespunde comenzii;
- produsul a fost deteriorat in timpul transportului.

In cazurile mentionate mai sus, clientul poate cere ca marfa livrata sa fie inlocuita cu una care corespunde comenzii plasate de acesta prin trimiterea magazinului online a unei cereri in scris in acest sens.


Clientul are dreptul sa notifice in scris renuntarea la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14  zile lucratoare începând cu data primirii produsului. In acest caz, clientul persoana fizica denunta unilateral contractul incheiat la distanta in termenul stipulat anterior, printr-un mail pe adresa office@e-dama.ro

Returnarea produselor se realizeaza in conformitate cu legislatia in domeniu, conform ANPC.

Pentru rambursarea sumei echivalente, clientul trebuie sa returneze produsele nefolosite, integre, complet ambalate si cu toate documentele atasate, inclusiv, dar nu numai, cu instructiunile de utilizare, etc., fara defecte interioare sau exterioare, în ambalajul original, costurile de livrare catre fiind suportate de client. Magazinul online se obliga sa returneze intr-un cont bancar al clientului, intreaga suma platita de acesta, in cel mult 15 de zile lucratoare de la data renuntarii clientului in scris la produsul achizitionat prin intermediul magazinului on-line, dar nu inainte de a primi produsul returnat.

ATENTIE: returnarea banilor catre client in cazul unui retur se face doar intr-un cont bancar furnizat de catre client.

Datele cu caracter personal comunicate de client nu vor fi facute publice conform Legii de protectie a datelor cu caracter personal si Codului de procedura fiscala.

Aceste Conditii generale intra in vigoare la data de  august 2017. www.e-dama.ro si Edama Stil SRL isi rezerva dreptul de a le modifica in orice moment, publicand in acelasi timp modificarile respective pe site. Modificarile ulterioare in Conditiile generale nu afecteaza relatiile contractuale dintre client si Edama Stil SRL, respectiv www.e-dama.ro, pentru comenzile plasate anterior acestor modificari.

Anularea sau modificarea comenzii

Pentru anularea sau modificarea comenzilor va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil prin email la office@e-dama.ro sau telefonic la 0731218766.


Compara 0

Nici un produs

Urmeaza a fi calculat Livrare
0,00 lei Total

Finalizare comanda